یزدفردا "محمدحسین تقوایی زحمتکش:ایرانیان می توانند فیلم های سینمایی « مسافرت » ، « جی فورس » ، « ماجرای دسپرو» ، « دنیای بدون دزد » ، « کادوی در به در» ، « روز هفدهم » ، « ماه » و « دلداده » سه شنبه 5 مرداد مصادف با ولادت با سعادت امام زمان (عج) ازشبکه های یک ، دو، سه، چهار و تهران تماشا کنند.

شـبـکـه یک
فیلم تلویزیونی « مسافرت» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی عزیزعلیزاده و نویسندگی عباس نعمتی سه شنبه 5 مرداد ماه ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده :علی دریک خانواده 4 نفره زندگی می کند به علت درگیری مسائل کاری بین علی و خانواده فاصله افتاده است. با مشورت مژگان همسرش قراربراین می شود تعطیلات عید نوروز را به دبی بروند تا وقت بیشتری رادرکنارخانواده بگذرانند. دراین میان ایرج رئیس علی با اوتماس می گیرد و از وی می خواهد سفردبی را لغوکند وجهت عقد قرارداد به لرستان برود.
مجید مظفری، فاطمه گودرزی،مریم کاویانی،مجید مشیری ،رحیم نوروزی و آتش تقی پور در فیلم تلویزیونی « مسافرت» به ایفای نقش پرداختند.
معرفی بقیه فیلمها در ادامه مطلب

شـبـکـه دو
فیلم سینمایی « جی فورس » سه شنبه 5 مرداد ماه ساعت 30/17 ازشبکه دو سیما پخش می شود.
داستان فیلم سینمایی « جی فورس» درمورد تعدادی همستراست که سعی دارند مقابل یک مرد بسیار ثروتمند بایستند.
فیلم در مورد موش های مسلح شده به سلاح های كه با آخرین تكنولو‍ی روز می باشد، تیمی كاملا مخفی با آموزش ها و تمرینات فراوان، متشكل از همسترهای آزمایشگاهی تربیت شده. ماموریت آنان حفظ سرنوشت جهان است. آنها از طرف اف بی آی مامور می شوند تا دنیا را از دست بیلیونر شیطانی نجات دهند ، بیلیونر شیطانی قصد دارد دنیا را با اختراعات خود نابود کند...
فیلم سینمایی « جی فورس » محصول سال 2009 آمریکا به کارگردانی هایت یت من و تهیه کنندگی جری براک هیمرساخته شده است.
فیلم سینمایی « ماجرای دسپرو » به کارگردانی سم فل و تهیه کنندگی گری راس سه شنبه 5 مرداد ماه ساعت 19 ازشبکه دو سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده : دسپرو موش باهوش و زرنگی است که ازهیچ چیزنمی ترسد و این نترسیدن او باعث نگرانی اعضای خانواده اش شده است. در اثر یک اتفاق، و افتادن یک موش درظرف آشِ سرآشپز شهرو درنتیجه وحشت کردن شاهزاده، پادشاه درست کردن آن آش را ممنوع اعلام می نماید. درهمین حین دسپرو به طورتصادفی وارد محدوده موش های خونخوار و بدجنس فاضلاب می شود...
فیلم سینمایی « ماجرای دسپرو » محصول سال 2008 کشورهای انگلیس و آمریکا می باشد.

فیلم سینمایی « دنیای بدون دزد» به کارگردانی زیائو گنگ فنگ و تهیه کنندگی ییمین وانگ سه شنبه 5 مرداد ماه ساعت 30/23 ازشبکه دو سیما پخش می شود.
داستان با بازی اندی لو و رنه لیو درمورد وانگ لای و وانگ بوی زن و شوهر جوانی هستند که با جیب بری، اخاذی و خرده دزدی از مغازه ها و مسافران امرار معاش می کنند. آنها با اتومبیل گران قیمتشان که احتمالا از اموال دزدیده شده است، عازم مسافرتی می شوند که تجربیات و ماجراهای جالب و آموزنده ای را برایشان به همراه دارد. جاده طولانی و زیباست و زوج خلافکار درسکوت و آرامش منتظررسیدن به مقصد هستند. وانگ لای تصمیم می گیرد برای استراحت درجایی توقف کنند. پس از توقفی کوتاه درمنطقه ای روستایی و سنتی درمیان کوه ها و صحراهای زیبای تبت، آماده حرکت می شوند...

شـبـکـه سـه
فیلم تلویزیونی « کادوی در به در » سه شنبه 5 مرداد ماه ساعت 30/14 ازشبکه سه سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم می بینیم به مناسبت تولد حمید ، همکارانش بخار پزی به او هدیه می دهند . او هم بخارپز را برای رئیسش که تازه ازدواج کرده کادو می برد ولی درپوش آن در منزل جا می ماند . رئیس هم بخارپز را برای عمه همسرش که ازمکه آمده کادو می برد و عمه خانم نیز آن را برای عمویشان کادو می برد.دائی بخارپز را در جهیزیه دخترش می گذارد و درهنگام بردن جهیزیه دختر متوجه نبود درپوش آن می شود و این زنجیره یک به یک به عقب برگشته و هر کدام از دیگری سراغ در بخارپز را می گیرد.
یوسف تیموری ، سحرولد بیگی ، رضا داود نژاد و افسر اسدی درفیلم تلویزیونی « کادوی در به در» به کارگردانی یوسف تیموری و تهیه کنندگی فرهاد کلی و سیروس جوکاربازی کرده اند .

شـبـکـه چـهــار
فیلم تلویزیونی « روز هفدهم » به کارگردانی محمدحسین حقیقی سه شنبه 5 مرداد ماه ساعت 30/9 ازشبکه چهارسیما پخش می شود.
درخلاصه داستان آن آمده : روزتشییع مرحوم عظیم زادگان،بزرگ خاندان و پدررئیس شرکتی که کارمندان بسیاری دارد.همه درمراسم ختم شرکت دارند به غیرازجاوید فروتن که طبق معمول خواب مانده، جاوید توسط همسرش (فرشته) ازخواب بیدارمی شود و با عجله سعی دارد خود را به مراسم برساند اما دیربه محل ختم می رسد .
سیروس گرجستانی، امیرحسین صدیق و شهره سلطانی دراین فیلم بازی کرده اند.
فیلم سینمایی « ماه » سه شنبه 5 مرداد ماه ساعت 45/20 ازشبکه چهارسیما پخش می شود.
داستان در مورد مردی به اسم تام می باشد که بعد از گذراندن سه سال تنهایی در کره ماه ، قرار است تا دو ماه دیگر به زمین و نزد خانواده اش بازگردد .
او برای یک شرکت تولید کننده انرژی از ماه کار می کند و در این دو ماه باقیمانده اتفاقات عجیبی برایش می افتد که باعث می شود او متوجه شود که این شرکت برای انجام مقاصد خاص خود کارهای عجیبی انجام می دهد . مثلاً ماهواره ای که ارتباط او را با زمین میسر می ساخته را مدتی است که از کار انداخته اند .او سعی می کند ماهواره را تعمیرکند اما دچار سانحه ای می شود و بعد به هوش آمدن متوجه می شود شخصی کاملاً شبیه او و با نام او (یک همزاد شبیه سازی شده ) در پایگاه است .بعد ازمدتی درگیری با او و خودش ، هردو متوجه می شوند که این شرکت برای منافع خود ازسام شبیه سازی کرده و از آنها در پایگاه فضایی استفاده می کرده است .

فیلم سینمایی « ماه » محصول سال 2009 انگلیس می باشد.
شـبـکـه تـهــران
فیلم تلویزیونی « دلداده » به کارگردانی قدرت اله صلح میرزایی سه شنبه 5 مرداد ماه ساعت 30/13 ازشبکه تهران سیما پخش می شود.
داستان فیلم تلویزیونی « دلداده » درمورد دختری است که پس ازسالها اقامت درخارج از کشور به ایران بازگشته و قصد ازدواج دارد .

منبع:وابط عمومی سیما

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا